Moderní design v pracovním prostoru a kancelářích
S pomocí kvalitně navrženého interiéru v kanceláři vytvoříte jedinečný prostor, který bude patřičně reprezentativní pro jednání s partnery i velmi pohodlný pro plnění pracovních povinností a úkolů.
Nechejte si od nás poradit
Díky zkušenostem a referencím, které jsme za více jak dvacetileté fungování nasbírali, si dovolíme se označit za odborníky v oboru. Naši architekti vám navrhnou kancelář ve 3D a to zcela zdarma!
Dostatek prostoru a světla
Na začátku návrhu kanceláře je velmi důležité posouzení světelných a prostorových podmínek konkrétního místa. Za nejideálnější se považuje denní světlo, kterým by mělo být osvětleno co nejvíce pracovního prostoru.
Velká část zaměstnanců tráví téměř celou svou pracovní dobu v kancelářích. A pokud mají svůj pracovní stůl umístěný daleko od okna a tudíž od zdroje přirozeného světla v prostoru lze to považovat za značný problém.
Nedostatek světla totiž může negativním směrem ovlivňovat náladu, produktivitu i zdravotní stav, proto je vhodné dostat do kancelářských prostor co nejvíce přirozeného světla.
Vytvořte místo pro odpočinek
Druhou veličinou při tvorbě kanceláře je již zmiňovaný prostor, kterým se však nemyslí vyloženě velký pracovní stůl, ale zejména prostor obklopující jednotlivce.
Asi není potřeba dlouze vysvětlovat, že práce se začne brzy stávat náročnější, když do sebe kolegové neustále naráží židlí, nebo kolemjdoucí často zavadí o pracovní stůl.
Odpočinkové prostory jsou možná často opomíjené, ale vězte, že jsou nejen místem pro odpočinek či telefonáty, ale také příjemnou zónou pro neformální konverzaci s kolegy.
Sedací souprava s paravány OF WL
Sedací nábytek jako lehká křesílka, taburety, sedací soupravy a paravány jsou tím pravým vybavením do relaxačních zón v pracovním prostředí.
Pořádek, který vás nebude opticky rušit
Jak nejlépe udržovat pracovní prostředí v reprezentativním stavu a uspořádat vše funkčním způsobem? K tomuto účelu poslouží vhodně zvolené úložné prostory. Skvělým a variabilním řešením jsou například skříně Choice z naší nabídky, které si lze sestavit z několika modulů dle konkrétních požadavků. Jednotlivé prvky skládáte podobně jako stavebnici.
Úložné systémy do kanceláří - skříně Choice
Investujte do nábytku
Ačkoli se může zdát investice do nábytku jako zbytečnost, z dlouhodobého hlediska se určitě vyplatí. Je potřeba si uvědomit, že vybavujete prostředí, ve kterém budete vy i vaši zaměstnanci trávit značnou část pracovního dne.
Manažerský kancelářský nábytek ARA
Výběr vhodné kancelářské židle si zaslouží také nemalou pozornost. Nechcete si přeci přivodit bolavá záda díky nevhodné židli s neergonomickým posedem. Pokud člověk stráví na židli v kanceláři více než šest hodin, je vhodné zmírnit negativní dopady sezení právě ergonomickou židlí, kterou si dle svých požadavků nastavíte.
Hlavní funkční nastavení ergonomické židle jsou:
- stavitelná bederní opěrka
- hloubka sedáku
- sklon sedáku
- synchronní mechanika
- nastavitelné područky do 3 stran
- opěrka hlavy
- nastavení výšky židle
Kancelářská židle ergonomická Sidiz T51
Obrandujte vaše pracoviště
Vzhled a design firemních prostor je neméně důležitý jako správně zvolený branding psacích potřeb, obchodních materiálů, webových stránek či vizitek. Ideálními místy jsou vstupní prostory, recepce nebo konferenční a meetingové místnosti.
Typický prvek korporátní identity při zařizování kanceláří se projevuje v barevném ladění, které se často vybírá dle firemních barev. Vnímání firemního brandu tím bezpochyby posílí.
Vizualizace kanceláře pro společnost T-Agro