Novinky – Dodavatelé

Moderní design v pracovním prostoru a kancelářích

TOP OFFICE |

S pomocí kvalitně navrženého interiéru v kanceláři vytvoříte jedinečný prostor, který bude patřičně reprezentativní pro jednání s partnery i velmi pohodlný pro plnění pracovních povinností a úkolů.

1.jpg

 

Nechejte si od nás poradit

Díky zkušenostem a referencím, které jsme za více jak dvacetileté fungování nasbírali, si dovolíme se označit za odborníky v oboru. Naši architekti vám navrhnou kancelář ve 3D a to zcela zdarma!

Dostatek prostoru a světla

Na začátku návrhu kanceláře je velmi důležité posouzení světelných a prostorových podmínek konkrétního místa. Za nejideálnější se považuje denní světlo, kterým by mělo být osvětleno co nejvíce pracovního prostoru.

 

2.jpeg

Kancelářský nábytek Draco

 

Velká část zaměstnanců tráví téměř celou svou pracovní dobu v kancelářích. A pokud mají svůj pracovní stůl umístěný daleko od okna a tudíž od zdroje přirozeného světla v prostoru lze to považovat za značný problém.

Nedostatek světla totiž může negativním směrem ovlivňovat náladu, produktivitu i zdravotní stav, proto je vhodné dostat do kancelářských prostor co nejvíce přirozeného světla.

Vytvořte místo pro odpočinek

Druhou veličinou při tvorbě kanceláře je již zmiňovaný prostor, kterým se však nemyslí vyloženě velký pracovní stůl, ale zejména prostor obklopující jednotlivce.

Asi není potřeba dlouze vysvětlovat, že práce se začne brzy stávat náročnější, když do sebe kolegové neustále naráží židlí, nebo kolemjdoucí často zavadí o pracovní stůl.

 

3.jpeg

Kancelářský nábytek MOON A

 

Odpočinkové prostory jsou možná často opomíjené, ale vězte, že jsou nejen místem pro odpočinek či telefonáty, ale také příjemnou zónou pro neformální konverzaci s kolegy.

 

4.jpeg

Sedací souprava s paravány OF WL

 

Sedací nábytek jako lehká křesílka, taburety, sedací soupravy a paravány jsou tím pravým vybavením do relaxačních zón v pracovním prostředí.

Pořádek, který vás nebude opticky rušit

Jak nejlépe udržovat pracovní prostředí v reprezentativním stavu a uspořádat vše funkčním způsobem? K tomuto účelu poslouží vhodně zvolené úložné prostory. Skvělým a variabilním řešením jsou například skříně Choice z naší nabídky, které si lze sestavit z několika modulů dle konkrétních požadavků. Jednotlivé prvky skládáte podobně jako stavebnici.

 

5.jpeg

Úložné systémy do kanceláří - skříně Choice

Investujte do nábytku

Ačkoli se může zdát investice do nábytku jako zbytečnost, z dlouhodobého hlediska se určitě vyplatí. Je potřeba si uvědomit, že vybavujete prostředí, ve kterém budete vy i vaši zaměstnanci trávit značnou část pracovního dne.

 

6.jpeg

Manažerský kancelářský nábytek ARA

 

Výběr vhodné kancelářské židle si zaslouží také nemalou pozornost. Nechcete si přeci přivodit bolavá záda díky nevhodné židli s neergonomickým posedem. Pokud člověk stráví na židli v kanceláři více než šest hodin, je vhodné zmírnit negativní dopady sezení právě ergonomickou židlí, kterou si dle svých požadavků nastavíte.

Hlavní funkční nastavení ergonomické židle jsou:

  • stavitelná bederní opěrka
  • hloubka sedáku
  • sklon sedáku
  • synchronní mechanika
  • nastavitelné područky do 3 stran
  • opěrka hlavy
  • nastavení výšky židle

 

7.jpeg

Kancelářská židle ergonomická Sidiz T51

Obrandujte vaše pracoviště

Vzhled a design firemních prostor je neméně důležitý jako správně zvolený branding psacích potřeb, obchodních materiálů, webových stránek či vizitek. Ideálními místy jsou vstupní prostory, recepce nebo konferenční a meetingové místnosti.

 

8.jpeg

Nábytek do recepce Athos

 

Typický prvek korporátní identity při zařizování kanceláří se projevuje v barevném ladění, které se často vybírá dle firemních barev. Vnímání firemního brandu tím bezpochyby posílí.

 

9.jpeg

Vizualizace kanceláře pro společnost T-Agro

 

TOP OFFICE - PRO VÁŠ ÚSPĚCH...